Gå til innhold

DINE rundetider på Nurburgring

Ranger emnet


Trond.S

Anbefalte innlegg

Fikk litt inspirasjon fra den klistra Rudskogen tråden her.

Så hva ble tiden din og med hvilken bil kjørte du. Sleng gjerne med litt info om bilen. Tiden måles vel fra bru til bru.

 

En kammerat klarte ca 10,20 med en Merc 220 cdi automat med 3 personer og bagasje. Bilen var en leiebil og var helt standard. Ble egentlig mest imponert over bremsene på den som ikke viste noen svakhets tegn den uka vi hadde den. Selv kjørte jeg samme bilen på ca 11,30 det var den første og eneste runden min. Ikke noe knall tid akkurat, men veldig morro :biker

 

Fant et bilde av "race" bilen også (er tatt på Hockenheim som vi også passa på å besøke):

266.JPG

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hepp, bro til bro havner jeg under 9.

 

tider fra andre som er med

boxster S 8:39

996C4 8:40

 

 

litt inspirasjon fra bergwerk

http://anders.fqdn.no/bergwerkmini.wmv

Det var tider det står respekt av! Har dere kjøre mange runder til sammen? Er det bilen din på filmen?

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) En sånn tur koster ja, men det er skikkelig artig også da. Vi var i tyskland i 6 dager og skulle egentlig kjøre litt rundt, men det ble til at vi var i nærheten av banen hele tiden :) Blir forhåpentligvis en tur i en egen bil til neste år.

Når du er der så mye lønner det seg neste å kjøpe årskort eller et av de store kvantumsrabatt-kortene da.

 

God tur! hellothere

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....

 

Dette er vel litt offtopic men åssen er det med priser for å kjøre og hotell osv osv ?

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....

 

Dette er vel litt offtopic men åssen er det med priser for å kjøre og hotell osv osv ?

 

Mvh Ottesen

 

 

155euro for 12 turer, men kjøp årskort med en gang hehe

 

hotell og slikt ordner de andre gutta for meg

 

kan anbefale dorinth, men også am tiergarten som er billigere er sjef, man kan også bo privat hos mange der. hele byen er hoteller og vertshus + privatlogi.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på det hotellet som ligger helt inntil banen. Husker så klart ikke navnet jeg, men det har en stort nordschleife logo på side veggen og er veldig trivelig. Rommet var fint og prisen er slettes ikke ille. Husker ikke nøyaktig hvor mye det ble, men det var billigere enn de andre hotellene vi var på og det var det fineste også. Bakdelen her er man våkner til høytvarvende motorer, og det er jo ikke bra ;)

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

155euro for 12 turer, men kjøp årskort med en gang hehe

 

hotell og slikt ordner de andre gutta for meg

 

kan anbefale dorinth, men også am tiergarten som er billigere er sjef, man kan også bo privat hos mange der. hele byen er hoteller og vertshus + privatlogi.

 

Okay, takker :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Jeg var der i Juli.

Vi målte fra kjegler til kjegler. (inn og ut av banen)

Da brukte jeg rundt 10 minutter på en runde.

 

Vi bodde på Blaue Ecke, som var et veldig fint hotell.

Litt trangt om parkeringen til tider, men jeg fikk alltid plass.

 

Jeg kan skrive under på at Pinnociho er å anbefale. Det ble noen måltid med pizza og Bitburger der. :)

Ellers var hotellresturanten på Blaue ecke ganske grei.

 

Av andre aktiviteter i nærheten, var vi å besøkte Burg Eltz, og vulkanmuseum (sjekk turistinfoen i Adenau. Der har de masse brosjyrer om det.). Dette var greit tidsfordriv mens vi ventet på at banen skulle åpne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår