Gå til innhold

finne eier via bil nummer?

Ranger emnet


jva

Anbefalte innlegg

har vert en del om dette her, men finner de ikke. går det ann å få vite hvem som eier bilden på biltilsynet? eller må komme opp med en eller annen historie. i så fall, noen som har en som funker eller?

Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å stikke innom biltilsynet en tur det. Kjøretøyregisteret er åpent for alle. Selv om du ikke trenger noen "gyldig grunn" så kan du jo si at du vurderer å kjøpe en bil og vil vite hvor mange eiere den har hatt. Så ber du om å få utskrift av listen over eiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, tror du skal være forsiktigt med å spør om slikt nå.Folk ser biltyver overalt i disse dager...... :rolleyes:

 

hehe, tenkte på det akuratt når jeg hadde skrevet det, men er faktisk en bil jeg kansje kunne tenke meg å kjøpe. men problemet mitt er at den bare står langs veien (ganske vraket) ser i hvert fall ut som de ssom eier den ikke vil ha den mer...

Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ringe dem, nummeret er 81522000, tast 2 for kjøretøyinfo.

 

sykt at de har vanlig kontortid på tlf tjenestene deres...

 

EDIT: hvis det var en automatisk tjeneste då :idea:

Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er manuell tjeneste, sitter et par-tre damer der og svarer dagen lang stakkars.

 

jepp, snakke med dem for en uke siden, sa jeg skulle kjøpe en bil og lurte på om jeg kunne få hvite hvor mange eiere den hadde hatt.

 

fikk da beskjed om at den hadde hatt 1 eier siden imortert 2002, navnet hans er xxxx xxxx xxxxxxxxxx og bilen står nå avskiltet på xxxxxxxxxx bilforhandler

 

 

 

så denne infoen er tilgjengeligt for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Kjøretøyopplysninger via SMS

Statens vegvesen tilbyr nå kjøretøyopplysninger via SMS.

 

Ved å sende REGNR <registreringsnr.> til 2282 vil du etter kort tid motta

opplysninger som gjelder på oppslagstidspunktet for det aktuelle kjøretøyet.

 

Prisen for tjenesten er satt til kr. 3,- per mottatt melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår