Gå til innhold

Askim Autosalg AS

Ranger emnet


w433

Anbefalte innlegg

Vil aldri anbefale noen å handle bil hos denne forhandleren. Kjøpte bil hos dem med kontraktfestet rest nybilgaranti. Nå har jeg vært uten bil siden Mai, og bilen står nå på verksted.


Jeg bor i andre enden av landet så å dra innom var ikke et alternativ og etter at jeg kontaktet dem ang varsellamper svarte de meg ikke før de fikk klage fra meg som var fylt ut igjennom forbrukerrådet.


 


Det svaret jeg fikk da var fra salgssjef og daglig leder der de skrev at dette var en importbil og det fantes ikke nybilgaranti på denne, og "dette måtte jeg da være klar over".


Hadde heldigvis fått med i kontrakten at det var rest nybilgaranti, samt at jeg hadde printscreen av salgsannonse samt flere mail fra salgssjef der han påstår at det er møllergaranti på bilen. Selv nå er det bare noen ganger de tar telefonen og de påstår at de ikke får tak i forhandleren der bilen står.


Saken er sendt inn til forbrukerrådet enda en gang, og tar gjerne i mot tips om noen har noe.


 


STYR FOR ALL DEL UNNA ASKIM AUTOSALG!!!! Verre kundebehandling har jeg aldri vært borti.


 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Syns også dette er snodig, de selger vanvittig mye biler og mange av de opp imot og over en halv million. De ville neppe klart å gå rundt hvis dette var tilfellet. Skulle gjerne hørt deres side av saken.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det finnes veldig lite om dette på nett så tenkte jeg skulle la folk vite om det. Disse fortjener ikke å selge en eneste bil. Ikke bare bryr de seg ikke men de er frekk som fy i tillegg! Så spre gjerne ordet, så folk blir oppmerksom på det. Kanskje de til slutt skjønner at man ikke kan drive en bedrift slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår