Gå til innhold

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Kjøper du ein sopass ny bil so skal vel du normalt slippe å tenke på slitedeler ei stund.

Servicer, forsikring, dekk, drivstoff og vegavgift må du ut med.

 

Ellers kjenner eg ikkje til forskjellene imellom disse bilene når det gjelder service. Er vel ofte forskjellige typer servicer avhengigt av km. stand.

Og so har du kjølevæske, bremsevæske og kanskje andre ting som går på alder.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoda går for å være en bedre sammenskrudd VAG, ford er etter min mening et produkt man styrer unna, men det er min oppfatning, sikkert mange som er fornøyd med Ford, bare ikke jeg..

2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen

1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn"

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang

X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort

X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd ein skoda før ? greit nokk at bilene er ekstremt billige , men dei er også ein drøm å kjøre :)
Nei, jeg tjener så bra at jeg ikke behøver å kjøre Skoda. Hadde jeg hatt veldig dårlig råd (eller vært gjerrig), så hadde jeg kanskje vurdert det.

 

At du syns Skoda er en "drøm å kjøre" sier vel mer om hva du er vant til enn det sier om Skoda.

Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og DER gjer vi oss med dette tullet. Kan vi prøve å kome med litt mindre krenkande kommentarar, og halde oss til sakleg fakta? Trur dei fleste av oss andre, og Frk. Jensen hadde sett pris på det.

 

Takk. :)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår