Gå til innhold

TropicX - VW Passat 1.8T - Passat1

Ranger emnet


TropicX

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

En liten update, bilen har fått litt senk. Kanskje litt for mye bak, så skal heve den litt, samt valse forann for å senke den litt til. Men nok snakk. Bilder sier mere enn 1000 ord:

 

 

DSC00134.jpg

DSC00140.jpg

DSC00145.jpg

DSC00147.jpg

DSC00137.jpg

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Takker, tror jeg vil heller heve den 1cm bak, er litt for lav synes jeg.. Skal kunne bruke bilen litt også :)

 

Annet:

Ny turbo er ankommet, og så fort den er montert så blir det en chip til bilen!

Klima kompressoren gikk vist i stykker, så har fått en slik ny også. Ett lite helvete å kjøre uten klima i denne varmen som har vært her siste ukene..

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet du ut Audien til fordel for en passat??? Jaja enkelte går mot strømmen...

 

Gjorde desverre det.. Av de enkle grunner at jeg får mere utstyr og større motor en jeg ville fått i en A4 til samme pris!

Og kan jo legge til at jeg selvfølgelig skal ha meg en Audi igjen senere!

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ingen nye bilder å hente ut. Eneste som skjer for tiden er at turbo og klimakomp. er på vei til å bli montert.

Så blir det chip så snart bilen er klar igjen!

Noen som vet om turboen skal "kjøres inn"?

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt min en runde i en lakkboks også. Men ekke greit å være "nyetablert", må jo holde ting ved like og pusse opp her å der på leiligheten. Så bilen er ikke første pri.

MEN, Turboen er på plass, og endelig merker jeg at den går greit med 150hk og lader 06-07bar.

Så neste blir en chip til bilen som jeg regner med kommer ganske snart!

også prøve å få til en lakkering helt ned på bilen. Bare det gjør mye med bilen.

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Driver å henter litt inspirasjon fra Forskjellige VW. Denne gangen er det fra VW Phaeton, vil ikke si hva det er for noe, men tror ikke det er så mange som har tenkt tanken på dette enda.

Kan røpe litt at det er i interiøret på Phaeton!

Har sendt noen henvendelser til folks som lager slikt, og venter på svar så blir bestilling tatt.

Noen som kan gjette hva det er?

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Baufish:

Har desverre ikke fått skaffet det som er fra interiøret til phaeton enda. men det er så enkelt at det står PHAETON mellom instrumentene. Mens jeg skal ha PASSAT som dere sikkert skjønner ;) Jobber videre med den saken. og det blir nok instrument ringer rundt instrumentene samtidig.

 

kMania: Ja, jeg synes den var litt i laveste laget. Har fått hevet den bak, slik at den er lik som forann! Så nå har jeg ingen problemer med å komme meg frem ;)

 

Har bestillt meg Devil Eyes frontlykter til bilen, disse kommer denne uken :)

Så da kommer det en liten bilde update av både hvordan bilen ser ut etter "heving" og med de nye lyktene ;)

stay tuned!

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår