Gjest Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Heisann. Jeg har de vanlige chrome-listene på bilen min og begynner å bli litt lei! Hehe.. Jeg kikka litt rundt etter noen som solgte svarte lister, men fant kun 1 sett til 1000kr noe jeg ikke har! doh SÅÅ... Er det i heletatt mulig og få lakk til å sitte på chromen rundt omkring på bilen? Eller vil det bare flakke av så fort noen ser litt hardt på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hw- Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Du må pusse ned chromen, så har du på syregrunning, så er det bare å lakkere svart over. Siter http://www.team-heimdal.com '83 volvo 242dl 16v turbo 355hk 510nm '90 Volvo 240Gl stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Og dette sitter hvor godt? Fra 1 til 10? Har ikke noe lyst til å ødelegge listene mine! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Jeg var på skroten for et par uker siden (i østfold da) og der stod det mye 240 nå.. Ingen som gidder å tæffe rundt i snøen og plukke deler, bortsett fra meg da.. Så nå er det muligheter for å få tak i mye deler.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Jeg har nettopp sandblåst grillen min, så skal jeg lakkere den svart og.. har fått hjelp av en lakkerer, så dette skal sitte skikkelig. var på skroten for noen uker siden selv, masse volvoer, også med svarte lister.. bare jeg og volvo-r-sport tydeligvis som gidder å gå rundt i snøen :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Som hw sier, matt ned (ikke puss vekk) chromen, og bruk syregrunning som bilopprettere bruker.. og litt svart matt oppå der. Det har tålt høyttrykkspyleren på grillen her i hele sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Lakke chrome pleier ikke og være en stor suksè men som det står over.. gjor du det ordentlig og får tips av folk som har peil så går det nok.. tar i hvertfall lengere tid til chromen kommer til syne igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg