Gå til innhold

Mk1 16vT

Ranger emnet


Keskil

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mye vil du ha for bilen da?

bytte?

 

Spørs veldi hva du vil bytte i, og hva jeg vil ha for bilen er nok mer enn hva folk flest vil gi...

 

Nå kjøpte jeg en corrado g60 ista for å ta kassa fra den...

Også kommer det nye coilovere i slutten av uka tror jeg.

Så bilen begynner å koste meg ganske mye.

 

Riktignok var corrado'n vrak, men den var jo ikke gratis..

Så hvis noen trenger no corrado g60 deler så skrik ut.. litt usikker på hva jeg skal selge ennå, men bare å spørre..

corrado2yh.jpg

Golf mk1 16vT

Ringopel 16vT

124 te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei lurte på hvordan venstre forskjerm så ut. er den hel nokk til bilcross??

bulker ingen hindring bare passformen er sån ca..

 

Den er ikke der, han jeg kjøpte den av hadde solgt den, døra på venstre side og dashbordet.. Baksetene har jeg solgt selv...

Golf mk1 16vT

Ringopel 16vT

124 te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs veldi hva du vil bytte i, og hva jeg vil ha for bilen er nok mer enn hva folk flest vil gi...

 

Nå kjøpte jeg en corrado g60 ista for å ta kassa fra den...

Også kommer det nye coilovere i slutten av uka tror jeg.

Så bilen begynner å koste meg ganske mye.

 

Riktignok var corrado'n vrak, men den var jo ikke gratis..

Så hvis noen trenger no corrado g60 deler så skrik ut.. litt usikker på hva jeg skal selge ennå, men bare å spørre..

corrado2yh.jpg

 

 

javel. jeg har en g2 gti 16v(1,8). gått 136.000 mener jeg det står! recarostoler som nesten akkurat er kjøpt inn til ca ti tusen. 99%rustfri. er såvidt det er lakkrust på førerdør. og litt der demperene til baklokket kommer ned til karrosseriet.sånne gummiknotter som gnager. angeleyes,senking,orgsota gti baklys,audi sportsratt,større innsug,greenfilter.ny toppdekselpakning.kjøpt ny løftere til bakluke og panser i kromutførelse.. trenger et strøk med lakk. hvertfall polering:)

 

kjøpte denne bilen av en 80! år gammel kar som hadde bygget den om til gti,så den er ikke rævkjørt.hehe. ikkeno tikking og ulyder i motor.bruker ikke olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår