viddi_boy Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 jeg så at dein grønne bmw med hayabusa motor var i motorbørsen, er det noen som gidder å skanne dein inn på pcn sin???+ Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 jeg så at dein grønne bmw med hayabusa motor var i motorbørsen, er det noen som gidder å skanne dein inn på pcn sin???+ Hayabusamotor? Er vel en gsx12r maskin der.... eller? Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ja en Suzuki Hayabusa GSX-1300 motor Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hayabusamotor? Er vel en gsx12r maskin der.... eller? gsx12r? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 gsx12r? Suzuki GSX1200R, ja.... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 heter vel 312 den eller? burde vel være en 1,2 liter da--eller er jeg og på jorde:) er noe bilder i denne tråden..ser jeg å trodde det var haiabusa motor..men er vel ninja ? så i bladet i butikken må se i morra igjen :) se her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=90270&page=3&pp=15 :titties: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Suzuki GSX1200R, ja.... Men det finnes vel ikke? Edit: Et lite google søk kom opp med et bilde ihvertfall, så det finnes nok ja. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Men det finnes vel ikke? Edit: Et lite google søk kom opp med et bilde ihvertfall, så det finnes nok ja. Det var ihvertfall en slik motor i denne bilen i fjor sommer.... Sorry, sorry!! Helt feil fra min side! det er en kawasaki zx12r motor jeg mener... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Kawa ZX12 motor ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg