Gå til innhold

Angel eyes til 92' prelude 2.3i


preludedude

Anbefalte innlegg

hehe takk! :-D

 

Jeg har fått det med meg, men tok en tur på ebay.com der fant jeg mye stasj :)

bla angel eyes i carbon og litt smådiverse, garantert at du finner noe til accorden din :D

It's not the FART that kills you

but the SMELL!

 

Honda prelude h23 2.3i noe modifisert

Ski-doo MXZ 800 X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk! :-D

 

Jeg har fått det med meg, men tok en tur på ebay.com der fant jeg mye stasj :)

bla angel eyes i carbon og litt smådiverse, garantert at du finner noe til accorden din :D

Angeleyes til Accorden min finnes IKKE.. men om du finner, så for guds skyld si ifra :D

 

bare husk: ikke alle de projectorlys du finner til preluden som har Angeleyes.. faktisk veldig få..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om alt det andre stæsjet på e-bay virkelig har noe for seg? tenker på pluggledninger og jordingskita å alt det der som skal gi 5-10 hester mer? Har nettopp kjøpt meg 2.3i selv så:)

Så halo lykter er lik angeleyes?

 

Ang tennplugger å slikt veit jeg ikke, men lys å slikt er bra :D

 

får ikke 5-10 hester av å skifte noen tennplugger, jordingskit etc.. er bare bullshit.. eneste som kan hjelpe er Grenrør/Sportsfilter/effektanlegg/catback/evt chip (best på turbobiler da)... er noen som bygger om 2.3 (H23) til 2.2vtec (h22a).. men d er jo litt jobb da..

 

Halo er vel lik Angeleyes...

Lykke Til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Pris for noe slikt da?

 

Kommer helt ann på ...

 

http://www.motors.ebay.com er plassen og lete...

 

varierer på kvalitet på Grenrøra... "du får hva du betaler for" er en grei regel å huske på ebay syns jeg da...

Kan fks ikke forvente at et grenrør til 3-400,- er like bra som et skikkelig fa Vibrant/DC Sports til 2-3000,- ;)

 

Å fjerne cat kan du gjøre uten å kjøpe no på ebay.. bare lage et rør med flenser (best i tilfelle eu kontroll)..

Sportsfilter koster ikke allverden, vil anbefale Åpent konfilter med alurør.. alurør gir en kjempetøff lyd i forhold til konfilter på vanlig luftslange..

 

 

http://www.forum.club-honda.org regg deg der..får vite ALT ;)

 

Ps: holder på med nye sider nå + at forumet er vel så og si ferdig etter skifting av server.. så om du ikke får regga deg, så ordner d seg de nermeste dagene vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billige grenrør fra ebay er kopier av dc-sports grenrør. Skulle tro de var produsert samme sted. De får alle samme feil (orginal og kopi), en flens som fester grenrøret til motoren rives av røret og man får lekkasje etter en tid.

 

Er populært å modde billige grenrør til 2,5" samlerør istedenfor 2". Ifølge gutta på Honda-tech er dette den billigeste modifikasjonen som gir merkbar effektøkning.

 

Kan du sveise så er ikke dette noe problem, men er mulig å få kjøpt dc-sports grenrør med 2.5" samlerør også.

 

Nå skal det sies at dc-sports grenrør er noe av det dårligeste grenrøret man får til H22 motoren. De beste koster oppmot 1000 dollar og er resultater av mye testing.

 

H23 motoren har samme borring som H22 (87mm) men litt større slaglengde. H22 derimot har en vtec topp som gir bedre fyllingsgrad av sylindrene.

 

PS! Prelude type R har aldri blitt produset. Er en type S, men den ble kun solgt i japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår