greddyspeed Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 heisann. har et lite problem med min audi 80 :scared det som skjer er at den kan nykke under kjøring og tåler ikke turtall på over 1500 når jeg står i ro med bilen og ruser den. dette er når motor er kald eller i 'varmkjøringsfasen'. som sagt, dette er veeldig periodisk, har vært fin i 2 dager nå, men i morges når jeg kjørte på jobb begynte det igjenn angry men det rare er at bilen blir god igjenn etter den har stått et par timer og "roet seg ned". kan det ha noe med temperaturen og gjøre? er FITTKALDT i tromsø for tia. hva kan være problemet her? noen som har hatt lignende problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hadde noe liknende selv på en jeg hadde før.. Bytta fordelerlokk og rotor - vips, problemet ble borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg