Gå til innhold

Hæhæ (Innvandrere og kjøreskoler)

Ranger emnet


SeVen

Anbefalte innlegg

Originally posted by candyman

Det er greit å dra over ett rødt lys midt på natta eller når det ikke er noen andre ute å kjører.

 

 

TAKK! du redda dagen min!

:D

 

lol lol lol *spruter kaffen utover*

 

 

...herlig! ..dette utvikler seg til et kult post!.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by cax

 

 

I Norge er det FORBUDT å bruke skulderen. I Norge er fart en synd. Derfor er det håpløst å komme forbi folk i Norge.

 

I siviliserte land står det på et skilt når du kommer på en kronglete vei for eksempel "Sicher überholen nach 4 km".

 

I Norge er alt forbudt som er unødvendig. Det er faktisk et argument mot noe at det er unødvendig. Og det er alment akseptert.

 

 

Der ser vi et eksempel på det jeg snakket om åssen vi nordmenn er.....nei det er ikke lov å bruke skuldern det er faktisk jeg også veldig klar over dette bare gjenspeiler norske stat ( som også da styres av nordmenn) Vi bryter da loven hoppenes mange ganger når vi er ute å kjører bil, så hva gjør det da bryte den for felles beste?

 

Men som jeg nevnte det er norges stat/veidirekteratet som har bestemt dette som gjenspeiler hvor lite vi tenker på andre enn oss selv

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xpert

 

Hvis du er en av de budbilj*vlene som rir på støtfangern tilbilen forran er det faktisk DU som har ett problem...

Klaging på at alle kun tenker på seg selv gjelder (desverre) deg også,Når du vil alle skal legge seg tilside når de ser deg...

 

 

Folk som deg som gjør livet vårt surt.....flere ganger har jeg kjørt blod til ulvaal sykehus og da fått bedskjed om at dette må lever innen 15 minutter, å du kan jo da tro at jeg tenker på meg selv???????

 

Å da måter man folk som deg som blir irritert på at vi ligger på støtfanger din å da gjerne bremser ned litt ekstra bare for å irritere. Så du kan selv tenke deg vis det var du som skulle ha det blodet.

 

Dette er bare et av eksemplene. Ha i bakhodet at en budbil sjåfør som regel ikke kjører fort fordi han tenker på sitt eget beste, men for de han kjører for sitt beste......å som jeg skreiv i hele det tråden så er jo du et glimrende eksempel på det jeg mente....!!!!!

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

 

 

Folk som deg som gjør livet vårt surt.....flere ganger har jeg kjørt blod til ulvaal sykehus og da fått bedskjed om at dette må lever innen 15 minutter, å du kan jo da tro at jeg tenker på meg selv???????

 

Å da måter man folk som deg som blir irritert på at vi ligger på støtfanger din å da gjerne bremser ned litt ekstra bare for å irritere. Så du kan selv tenke deg vis det var du som skulle ha det blodet.

 

Dette er bare et av eksemplene. Ha i bakhodet at en budbil sjåfør som regel ikke kjører fort fordi han tenker på sitt eget beste, men for de han kjører for sitt beste......å som jeg skreiv i hele det tråden så er jo du et glimrende eksempel på det jeg mente....!!!!!

 

Har man en nødsituasjon kjører man med varselblinkere, og bruker tuta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

 

 

TAKK! du redda dagen min!

:D

 

lol lol lol *spruter kaffen utover*

 

 

...herlig! ..dette utvikler seg til et kult post!.....

 

Livet ditt virker jo jævla kjipt siden du må på foruet for å redde dagen din, menmen får vell redde den idag å jeg da. Kan du ikke utdype deg litt mer?? Greit jeg syntes det er idiotisk å kjøre på rødt midt inni byen i rushen, men om det ikke er en annen bil eller fotgjenger å se så er det vell greit å kjøre på rødt om du har dårlig tid eller er utolmodig og takler en heftig bot. Hva var det som var så gøy med det??

 

Du får bare unnskylde at jeg ikke er like tøff som deg :rolleyes:

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Har man en nødsituasjon kjører man med varselblinkere, og bruker tuta.

 

 

Tja det er jo et alternativ....men hvor går grense for en nødsistuasjon? Er forek 25 sultne håndverkere som får lunchen sin 30 minutter for seint en nødsituasjon`??

 

 

 

Dessuten måtte man opplevd å gjort dette ofte og spørs hva onkel blå hadde sagt da.alacocaina

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

 

 

Tja det er jo et alternativ....men hvor går grense for en nødsistuasjon? Er forek 25 sultne håndverkere som får lunchen sin 30 minutter for seint en nødsituasjon`??

 

 

 

Dessuten måtte man opplevd å gjort dette ofte og spørs hva onkel blå hadde sagt da.alacocaina

 

Vi kan trygt si at 25 sultne håndverkere IKKE er noen nødsituasjon, selv om lunchen er hele 30 min forsinket :D :D. Hvorfor sender folk ting som er livsviktig med budbil? Budbiler skal også følge trafikkreglene :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....*provosere*

 

 

...asså,.....hva er det som er så big deal å kjøre på rødt!? jeg kjører hele tida !§! SHOOT ME!

 

:D

 

 

....greit det. det virker som de fleste som ikke er fra oslo som komme ropp med slike teite kommentarer...men det er morsomt å lese dah! lol

 

 

....nå har man jo spora helt av her, da? altså hva er poenget her? ...at desigore kjører på rødt og ikke nordmenn?! pfffffftttttthahahahahahhha.....nei, dette r en skikkelig artig tråd......vi burde ha en "slagzone" her inne der vi kunne poste tulle tråder....... bonde

 

birthday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Kjøringa dems har jo oxo litt med at jo fortere de leverer så fler oppdrag... Ergo mer penger.....

:rolleyes:

 

Skal ikke legge skjul på det......men tro meg en vanlig pakke ligger på ca 50 kr, så tar budbilfirma 33 prosent, så må du selv stå får disel og bil. Da kan du jo tenke deg hvor økonomisk det er å kjøre som en villmann med tanke på diselbruk og bremser. Dessuten er det som regel så mye å gjøre at man ikke har tid til ¨å ta det med ro.....folk har ikke forståelse for at man ikke er aleine i trafikken. Du kan jo selv tenke deg hvordan det er å kjøre alnabru-stovner-holmlia og drammen og du får max 1 time. Så må man legge til tid å parker bilen hvertsted+ finne frem til riktih inngang å rot med at de ikke veit hvem som skal ha pakken o.s.v så det er sjelden budbilsjåføren som bestemmer kjøringen det har som gir budbilsjåføren oppdragene.

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

 

Skal ikke legge skjul på det......men tro meg en vanlig pakke ligger på ca 50 kr, så tar budbilfirma 33 prosent, så må du selv stå får disel og bil. Da kan du jo tenke deg hvor økonomisk det er å kjøre som en villmann med tanke på diselbruk og bremser. Dessuten er det som regel så mye å gjøre at man ikke har tid til ¨å ta det med ro.....folk har ikke forståelse for at man ikke er aleine i trafikken. Du kan jo selv tenke deg hvordan det er å kjøre alnabru-stovner-holmlia og drammen og du får max 1 time. Så må man legge til tid å parker bilen hvertsted+ finne frem til riktih inngang å rot med at de ikke veit hvem som skal ha pakken o.s.v så det er sjelden budbilsjåføren som bestemmer kjøringen det har som gir budbilsjåføren oppdragene.

 

 

Kjenner mange som kjører budbil... Så vet det meste om det.... ;)

Litt derfor jeg skrev det jeg gjorde i forrige posten....:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

 

 

Tja det er jo et alternativ....men hvor går grense for en nødsistuasjon? Er forek 25 sultne håndverkere som får lunchen sin 30 minutter for seint en nødsituasjon`??

 

 

 

Dessuten måtte man opplevd å gjort dette ofte og spørs hva onkel blå hadde sagt da.alacocaina

 

En nødsituasjon er ganske enkelt en situasjon der liv og/eller helse står i fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår