akk33 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 okei no har jeg skiftet termostaten på bilen..no sirkulerer vannet vertfall i motoren men vifta går fortstatt ikke.. skjønte ikkje heilt ditta du meinte liIIebror med å koble dissa ledningene... Jeg har skiftet den kontakten nede på radiatoren,jeg har nytt ledingsnett(fra vifta til den kontakten på radiatoren og til der det er kobla inn på det andre ledningsnettet.. og jeg har skjekket av vifta går ved å koble + og minus på batteriet..sikringen i sikringsboksa ser fin ut også.. hmmm var vanskli ditte her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 oki.. den kontakten neders på raddisen du har skifta er kobla til 3 ledninger ikkesant? dra ut denne og titt på delen med ledninger på den ser da noe sånn her ut ellernoe - hastighet nr 1 - hastighet nr 2 -tilførsel av strøm dvs + sånn her kobler du da for å sjekke om vifta funker. - hastighet 1 kobles sammen med + - hastighet 2 - tilførsel + kobles med hastighet nr 1 og hvis du skal sjekke begge hastigheter bytter du bare om på hastigheet 1 og 2 bruk en ledningstump ellernoe å dytt inni hulla. da vil vifta starte og gå.. også er det :driving Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akk33 Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 ok...no prøvde jeg og koble sammenst hastighetene,der er bare 1 hastighet på den vifta da det er kun 2 pins på kontakta nede på radiatoren, + og hastighet 1, men da jeg gjor d så gikk bare sikringa, jeg skjekket litt også ,det er strøm i ledningsnette inn til ledninga me kontakta på thermoswitchen er flunkende ny no..men fortsatt så kobler ikkje vifta inn.Så no lurer jeg i allverden på ka som gjør det. Det er jo strøm i ledningsnettet,thermoswitchen er ny, termostaten er ny,noe flere tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 og vifta går når du kobler deg rett på batteriet?? da ville jeg gått over ledningsnette.. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akk33 Skrevet Mars 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 ja vifta går noe den kobles rett på batteriet..hmm..d e rart da jeg har sjekket at det kommer strøm frem til den ledninga som kobles inn på thermo switchen,er det noe mere strøm en det den skal ha da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mars 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 En kamerat hadde liknende problem. Det hadde blitt is og snø der vifta var, så den gikk ikke rundt. Motoren til vifta svidde seg. Bytta motoren så var alt fint. Men den har du kanskje sjekke allerede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg