TOP GUN Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Så er det bare DU som er så gal at du lakkerer den en gang, og pusser den ned og lakkerer på nytt fordi du ikke er heeelt fornøyd...!! :D Fargen ble jo dritkul på foto da, men var litt slørete "live"..! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Heftig Bremser på siste bilde her :) Nei da, Heftig Prosjekt.. Lykke til videre, følger med :phatyo Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 nytt eksosanlegg på gang eller? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Fargen så jo ikke ille ut på foto ihvertfall.. Men har skjønt retningen ihvertfall :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Så er det bare DU som er så gal at du lakkerer den en gang, og pusser den ned og lakkerer på nytt fordi du ikke er heeelt fornøyd...!! :D Fargen ble jo dritkul på foto da, men var litt slørete "live"..! :) jadagitt. hehe... fargen er eller var tøff den,men nei.. hadde kommet til å irritere meg noe jævlig. :rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Heftig Bremser på siste bilde her :) Nei da, Heftig Prosjekt.. Lykke til videre, følger med :phatyo så værst ut det. antagelig maken til de du har :roll: blir en oppgradering av det. bare framme da men. men takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 nytt eksosanlegg på gang eller? må bygge nytt nå ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Fargen så jo ikke ille ut på foto ihvertfall.. Men har skjønt retningen ihvertfall :D neida,men ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg. fikk ikke så kul effekt i sola som jeg trodde gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 regner med at du har fiksa en ny farge innen helga er ferdig? :D Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 regner med at du har fiksa en ny farge innen helga er ferdig? :D å nei. hehe.... men så lenge til blir det ikke!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 da er frontfangeren cleanet (fjærnet list) og klar til sprøytesparkel.(slipegrunning) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 NICE!! :D Er det hull til slepekroken øverst der? Du har ikke et bilde av utgangspunktet da? Lettere å se forskjellen... :D Vet hvem som skal få hjelpe meg med RS2 Fangeren iallefall....Hehe... dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 NICE!! :DEr det hull til slepekroken øverst der? Du har ikke et bilde av utgangspunktet da? Lettere å se forskjellen... :D Vet hvem som skal få hjelpe meg med RS2 Fangeren iallefall....Hehe... dragcar jupp. det er til slepekroken,så er vel best å beholde det vel. ikke at jeg får bruk for den noen gang da men :driving stemmer det. vi får ta en titt på den fangeren din snart da. men slik så fangeren min ut før modd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 dette må da bli bra=) du har visstnokk mye å bruke tiden din på om dagen ser jeg=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 dette må da bli bra=) du har visstnokk mye å bruke tiden din på om dagen ser jeg=) håper på det da. hehe... har nok å drive med ja. bare så synd arbeidslysta ikke er like stor hver dag :sleeping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg