Tsbusa Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hva har du gjort for å forhindre den helsikes til riste lyden bakpå 740'en? Film av min: http://www.raanecrewet.com/filer/filmer/740anlegg.wmv Hater at allt vibrerer å rister å lager slik lyd.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ta av lykter , skilt , skiltplate , legg rummi mellom alt og skru til som en gal mann,,, hjelper litt vertfall. stramm bakluka og, i låsen alså Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 har ikke gjort så mye slikt selv enda med min, men må vel til å ta et tak snart for sliter med samme problem.. men er vel egentlig en ting som gjelder, SIKAFLEX! sånn at alt står i "gummioppheng" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Så lenge jeg ikke hører det selv så er det ikke noe problem;) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Men som de andre sier, du må nok stappe bakom gummi og dritt bak skiltplate og refleksrampe ja.. Btw... fy fy på ledningsopplegget:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Riv ein svamp i biter og stapp det bak skiltet. Så skru hard til. Pass på at der er nok svamp bak skiltet slik det ikkje tek borti bilen. Bagasjeluka mi skrangler noko fælt fra utsida. Men hører det ikkje inne i bilen. Er vel eit par skruer slik ein kan justere låsen strammere. Det som irriterer meg er takplata mi "knitrer". Noken som he tips på dette? Orker ikkje og skru ned. Har takluke. Kan det ver nok og legge noko i mellom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ikke skruv i for hardt, da sprikker refleksrampen :( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ikke skruv i for hardt, da sprikker refleksrampen :( Jau det var eit godt tips... Har for tia ikkje refleksrampe doh ,So kom ikkje på det. Men svamp under skiltet fungerte bra for meg vertfall... Ein svamp uten såpe er ein fordel. Da slepper ein skom når det regner... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Så lenge jeg ikke hører det selv så er det ikke noe problem;) Det pleier jeg å si også! Men er redd for at lakk osv skal slites når det rister slik.. Og litt skjemmende at man hører all den ristinga LENGE før man ser bilen:/ Hva mente du med ledningsnettet? Har jo lagt opp ganske fint jeg... :) Egentlig:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Det pleier jeg å si også! Men er redd for at lakk osv skal slites når det rister slik.. Og litt skjemmende at man hører all den ristinga LENGE før man ser bilen:/ Hva mente du med ledningsnettet? Har jo lagt opp ganske fint jeg... :) Egentlig:P såpeløs svamp er nok tingen... 2 sk, et hull i hver, og skru fast skiltet! Har samme "problemet" selv om du ville kalle det det, men har ikke giddet å gjøre noe med det enda=P Hører det jo ikke inn i cupè'en.... så da gir jeg rett og slett f...:op Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Men hva med refleksplata? Rister ikke den da?;P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ja for pokker... glemte den! ... akkurat der har ikke klekket ut noen løsning! :) Hmm... det der må vel egentlig festes med sicaflex-lignende materialer.. som blir som silicon når den har herdet. Dog, dette er vanskelig å bruke nå i kulda... Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hadde samme problemet på en kammerat sin 740 da stappa vi glava bak skiltet og da var det fiks Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 1/2 kg me sikaflex løste det problemet på den gamle 240`en min vertfall :) sinnsykt vondt å få skiltet av igjenn, men det er jo like greit ;) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Skiltplata mi rister ikke, men skiltet står og skrangler som bare pokker.. så det må fikses.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg