mcbanan Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Står en sånn til salgs i Sogndal, er muligens litt interessert i den, men mest nyskjerrig! Sto ingen info om den der, og nå er jeg ikke i Sogndal, så kan ikke stikke ned å spørre heller.. Vet jeg har sett bilder av den her på forumet, tror det var en autodb-url, men annonsen er borte nå ihvertfall. Har søkt opp og ned, men finner ingenting.. Noen som aner hvilken bil jeg snakker om? Edit: Skriveleif Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Electra Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hold deg langt vekke fra den bilen der. Ta deg eit søk på Bmwccn forumet, så skjønnar du kvifor. Siter Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Skikkelig surrete forum, det der BMWccn greiene.. Tidenes råtneste søkefunksjon? hehe, menmen, tar ditt ord på det. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg