Renatem Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg startet bilen min som vanlig og kjørte avgårde, men etter 5-600 meter stoppet den brått og nå vil den ikke starte. Tennpluggene gnistrer, jeg har hatt kondensfjerner i bensintanken. Bensintanken er full. Har noen en ide`om hva feilen kan være? Jeg har golf 3, 1,8 liter, 95 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Bensinpumperele, evt sikringen til bensinpumpa. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renatem Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Bensinpumperele, evt sikringen til bensinpumpa. Takk for svar!:) Vet du hvor bensinpumperele er på golfen min da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det står kanskje montert på sikringsboksen.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg