CE 16XXX Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Har et problem som har vært litt fram og tilbake, men nå har det tatt helt av. Jeg prøver å starte bilen, den går som regel lenge på starteren før den våkner til liv i 1 sekund, og deretter bare dør den ut igjen. Noen ganger får jeg den til å gå, men når jeg kjører og gir på, sliter den seg opp til omtrent 4000rpm, hvor den nesten sperrer, for så å dra som normalt videre oppover fra 4000rpm. Noen ganger har det hjulpet å skru av tenninga, og så på igjen, og dermed har den vært normal..Men nå virker det som om den har hengt seg opp litt..Noen som har noen forslag til hva som kan være galt? Alt av tips mottas med stor takknemlighet. Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Bensinpumpa? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 setter en knapp på bensinpumpa som har tatt kvelden ja! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hatt samme prob selv.. bensinpumpa.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Vet ikke helt jeg..hører bensinpumpa når jeg skrur på tenninga, og det er trykk i slangene oppå luftfilterboksen.. Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg