Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Sikker på at du gjorde det riktig da ? Syns det virker rart når det fungerer på andre '98 modeller.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 ja... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Ok, nå har jeg tappet oljen og fylt på til perfekt nivå med bra olje... (fikk skrudd ut pluggen) Men det blinker enda på kald motor... Det er oljetemp lampen begynner å blinke ca 30sek - 1min etter jeg har startertet på kald motor, piper 3-4 ganger helt i begynnelsen. Starter jeg på nytt kommer det som regel ikke tilbake. Oljenivå skal være perf. nå. Men har resirk. dump, kan det være det? Hørt om varselslampe som lyser med dump, men det ville vært rart for den har jeg kjørt med lenge uten å ha noe som helst problem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Kan aldri tenke meg at dumpen skal få oljetemp lampa til å reagere. Orginal resirk dump du har da? skal vær resirk på dinna motoren. Men siden det har med olje å gjør så ville jeg fått sjekket det opp før noe alvorlig skjer.. da blir det nok betydlig dyrere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Står "service oil" og "service insp" på min nå. Prøvde å nullstille dette slik som du sa, men jeg fikk det heller ikke bort! 98`modell her også.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Heh.. bestill deg vag-com på ebay :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hmmmm. Har uoriginal resirk dump, i metall, men tviler sterkt på at det har noe med saken å gjøre... Skjønner ikke hva det er... Får bestille en service :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Heh.. bestill deg vag-com på ebay :) Hmm.. No drit det der. Hvor mye koster det da? Ingen som bor i nærheten av Østfold som har det da..?? :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Litt over 100 med porto og alt... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Oi.. Ikke værre! Trodde det var opp mot tusenlappen jeg.. Gjelder bare å finne en seriøs da.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Bestilte meg en kabel i går.. 238kr ink frakt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Fra ebay? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 jepp.. fikk kabelen men får det faen ikke til å virke. mulig jeg rota nokke me driverene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 les nøye hva du skal gjøre... :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ja gjor det etter jeg hadde gjort noe jeg ikke skulle gjør.. må få fjerna driverene til kabelen å gjør alt på nytt men hadde jeg bare funnet driverene :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg