JuB Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Skjedd noe her i det siste? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Skjedd noe her i det siste? :D Faktisk! Nå har det skjedd litt - nå har jeg et mål for øye - den skal være klar til første sommertreff. Har handlet med en Audi Coupe til å ha som bruksbil nå, så da kan Golfen stå innimellom for å gjøre litt snacks med den. Nå i de siste dagene har jeg bygd om til skivebremser bak, men må bestille meg brekkvaierene som passer. Og for et par dager siden var jeg å fikk lettet svinghjulet. Det er orginal 5 kg, dreide ned delen bak startkransen, og nå er det 3.7 kg :) Og siden girkassen er nede har jeg bestemt meg for endelig å bytte helle greia ut med en shortstega kasse. Kom over denne med en tilfeldighet når jeg kjøpte et svært lager med GTi deler fra en som vraka bilen sin. Det finnes bare en kasse som er mere tettsteget til GTi. Husker ikke nummeret på kassen nå, men skal skrive det opp nesten gang jeg skrur. Og når det gjelder støyisoleringen - den vanlige støyisoleringen er fjernet for lenge siden. Nå er det den som er malt over som ligger i bunnen av bilen som skal bort. Tar det med varmluftspistol og skrape. Ellers så er det kam + ventilfjærer i titanium og eksos som er neste mods. Og litt mere letting av bilen :D Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Har også bytta til koni justerbare forann og gassdempere bak, samt et 75-60 senkesett i fra FK Automotive. Mulig jeg tar dette av igjen og setter på gewinde i stede, skal tenktel litt på vekt og egenskaper før jeg bestemmer meg. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Nei se!:P Skjer det noe hær, fått opp girkassen?:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Nei Robban, den e nok ennu ikke kommet i ;) Men kanskje i løped av uka, spørs om toolmastern min reis ut på jobb i nordsjøen! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg