RS2 Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Bilen er godkjent med 16V men ikke med turbo Bur Momo stoler Momo ratt Momo pedaler og gir kule. 15 alu Azev A Pris 25000,- HASTER har funnet meg en annen bil Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Bilde int Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Motor Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 er den kjørbar? eller er det et prosjekt jeg må jobbe masse med? hvilket understell? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Motor specs ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Jonte er den kjørbar? eller er det et prosjekt jeg må jobbe masse med? hvilket understell? Bilen trenger en tur i lak boksen. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Henrik Motor specs ? Jeg vet ikke hva som er gjort med den helt. Den har gått ca 156000 nå. Alle pakninger,ringer,foringer er skiftet,de-komp Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 83-mod, godkjent ombyggd til GTI 16V (står i vognkortet)!! Turbo, intercooler er ettermontert...motoren har gått 156tusen. Alle pakninger,ringer,foringer er skiftet,de-komp...GTD clutchs. Batteri flyttet bak...! Golf2 GTI 16V dashbord. Komplett bur Momo bøttestoler,pedaler,gir og ratt Bilen er tecktylert og er uten rust, er kun litt overflaterust i frontstykke Den er helt uten bulker og listene er fjernet...annbefaler å pusse over bilen å gi den en tur i lakkboksen, da Sorte baklykter. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Denne bilen har ikke vært Rune Nerdal sin? Gått noen år i kristiansund denne tror jeg:) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by thordarson Denne bilen har ikke vært Rune Nerdal sin? Gått noen år i kristiansund denne tror jeg:) Stemmer det Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Hvilke bremser er det? Hvilket understell står på? Er bilen komplett? Med støtfangere? Med grill osv? Det er kun de to setene som er + buret?? Hvilket bur er det? Et helbur? Ser det liksom ikke fra bildene. Må jo nesten vite mere om motor også. Har den blitt kjørt lenge på det oppsettet? Hvor mye effekt blir tatt ut av det? Holder det? Har du flere bilder av den liksom? Er det noen spesielle feil og mangler, annet enn den rusten du nevnte, og at den ikke er spesielt fin i lakken.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Bilen selges for 20000,- viss man kjøper den i dag eller morgen Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Svar på spørsmålene da? Trenger litt info. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by Jonte Hvilke bremser er det? Hvilket understell står på? Er bilen komplett? Med støtfangere? Med grill osv? Det er kun de to setene som er + buret?? Hvilket bur er det? Et helbur? Ser det liksom ikke fra bildene. Må jo nesten vite mere om motor også. Har den blitt kjørt lenge på det oppsettet? Hvor mye effekt blir tatt ut av det? Holder det? Har du flere bilder av den liksom? Er det noen spesielle feil og mangler, annet enn den rusten du nevnte, og at den ikke er spesielt fin i lakken.. Bremser: Orginale 16V rundt Understell: Gule Koni bak. Jamex foran. Bilen er godkjent med jamex. Komplett: Mangler fanger foran 90 fanger bak. Er bare de 2 Momo stolene ja. Bur full bur ja ikke bare bøyle bak settet.. Motor har gått ca 10 mil med dette tenker jeg. Ca 200hk ellers så skal bilen være fin den. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Hmm.. Må få solgt min. Så vurdere om det blir denne Golf'n eller om jeg skal gå for noe dyrere som f.eks MR2 mk2 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg