Vladdus Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Dette er vell et litt flaut, men jeg finner overhode ikke ut hvordan jeg får av girkula på min mondeo mk1 93mod! :mad: Jeg har prøvd å vridd(rett vei ja), dradd den oppe, prest den ned, alt mulig, og ikke finner jeg noe som låser den fast.. Sannsynligvis noen her som kan hjelpe meg? :thanks Siter Vladdus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 haha :D jeg klarer heller ikke å få den av.. vridd alt jeg er god for å den sitter fremdeles.. Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azzkill Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Den er skrudd fast. med gjenger asså..... Bare å vri, rette veien.... Hvertfall på min 94modell.... Husker ikke om den satt no godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vladdus Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Den er skrudd fast. med gjenger asså..... Bare å vri, rette veien.... Hvertfall på min 94modell.... Husker ikke om den satt no godt pussig, får den rett å slett ikke av jeg.. Siter Vladdus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Kan desverre ikke hjelpe deg. Men sjekk ut http://www.fastford.no der er det nok noen som kan gi deg en hjelpende hånd.:) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg får den av, bare ved å vri kula til venstre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg og får den av. Er bare å vri til venstre. (95modell) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vladdus Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 venstre... as in the way you open a CocaCola bottle? hvorfor sier folk venstre? venstre oppe eller venstre nede?=) jeg foretrekker mot/med klokka.. Siter Vladdus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg har også 93 modell, og jeg kan si med 100 prosent sikkerhet at det IKKE er gjenger på 93 modellen. Har nettopp byttet girkule selv, og det var jaggu litt av et slit... En må bare dra den rett opp, og her er det kun rå makt som gjelder... Greide å smelle huet oppi taket da den løsna. Deilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vladdus Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 rett opp ja, sikker på at du ikke bøyde alle gjengene så de ikke var synlige lenger? haha=) men takk takk!! Siter Vladdus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Rimelig sikker på det ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 ja jeg tror å det er forskjell fra 93 og oppover.. faen umulig å vri den mot klokka ihvertfall.. :) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg tror ikke, sier jeg jo, jeg vet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 =) så du dro bare alt du klarte oppover? ingen trixing å mixing? :) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Stemmer det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg