Majty Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Trenger litt rådgivning. Saken er: Bilen min er punktert. Problemet er at den er senka og har styling på og jeg får ikke jekken under. Vet heller egentlig ikke hvor jekkfestene er på bilen min. Noen som har noen glupe tips. Vet egentlig ikke hva som har skjedd med dekket. Eneste jeg kan si er at det er helt flatt. Kjøpte en billigskit av en kompressor lignende sak på Torshov for 159,- som skulle vistnok blåse luft i dekket. Dette hjalp da ikke. Bilen står parkert og er kald. (stått i ca 5dager) Bilen Funker sånn lappesak på boks? Noen formeninger\tips\råd? Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Nå har du så lav profil på dekkene at den kommer vel ikke noe særlig lavere selv nær den er punktert ;) Neida. Kjøp en slik boks du refererer til og fyll opp. Alternativt lån en kompressor av en venn, start/kjør den til trykket er maks, ta den med til bilen og fyll opp dekket. Om det ikke lekker for mye kan du da kjøre til nærmeste dekksjappe og få lappet dekket ditt. Eller du kan sette jekken under mens det er luft i dekket, og sette på et annet hjul inntil videre. :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Kjør hjulet/bilen opp på noen plankebiter! Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Okay, aksjon starter i morgen. :) Takk for tipsene! Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 OT: Med all respekt, men noen er virkelig hjelpesløs til tider. :wonder Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jepp, det er meg :) Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Originaljekken kan nok ikke brukes med de sideskjørtene.. men en garasjejekk gjør nok jobben greit.. Kjør gjerne opp på noen plankebiter eller grav ett hull til jekken hvis du ikke får den under bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Originaljekken kan nok ikke brukes med de sideskjørtene.. men en garasjejekk gjør nok jobben greit.. Kjør gjerne opp på noen plankebiter eller grav ett hull til jekken hvis du ikke får den under bilen.. Fant ut det, brukte garasjejekk + en plankebit oppe på "løfteplata" for å ikke ta med sideskjørtene. Skal skifte dekket til uka. Kameraten min som har tilgang til jekken var litt opptatt idag så vi brukte tiden han hadde på å pønske ut en idè om hvordan vi skulle få løftet den opp. Angående lapping av dekket tenkte jeg å høre med en bensinstasjon om de kan ordne det. Er fint få av de bensinstasjonene igjen. De fleste lever nå på røyk og pølser. Er (snart) Narvesen med bensinsalg. Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg