Brandtenborg Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hadde det ikke vært hengerfeste på den hadde jeg ikke gjort det! Hehe! Da hadde jeg heller løftet i kanalene! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Tittet litt oppi motorrommet på bilen i dag og fant en sort boks med en del ledninger til i dag... Kan ikke huske å ha sett det på noen av de andre Vw'ene jeg har hatt... Er det noen som vet hva dette er?? Legger ved et par bilder av den: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Her er et bilde av den store scooteren med lille meg på :wonder : Kem bryr seg?! Men golf er kule biler eigentlig, pappen min hadde maken...drit kul bil. Synest eg då. Men stå på Brandtenborg, blir nok bra detta her sikker. ;) Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Er ikke den svarte boksen bare en sikringsboks eller no da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Kem bryr seg?! ikke du tydeligvis... fucku :cool: Blir bra dette... Blir artig å følge med videre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Er ikke den svarte boksen bare en sikringsboks eller no da? Tror ikke det er en sikringsboks. Har ikke noe ekstra utstyr som trenger strøm og den orginale boksen sitter jo i dashbordet. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 mulig det er alarm eller noe sånt... Dette var en kul bil dette, hehe. 2`ergolfer er av de deiligste bilene jeg har kjørt faktisk, utenom at søstra sin er veeeeeeldig tung på rattet :( Ta det med ro, den rusten som du har der er ikke så ille. Rundt bensinlokket på søstras bil før kunne man nesten ta feil av hullene man skulle fylle i :D. Du får rep.bit på utsiden, men på innsiden finnes det ikke noe, der måtte jeg selv lage en rep.bit. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 mulig det er alarm eller noe sånt... Dette var en kul bil dette, hehe. 2`ergolfer er av de deiligste bilene jeg har kjørt faktisk, utenom at søstra sin er veeeeeeldig tung på rattet :( Ta det med ro, den rusten som du har der er ikke så ille. Rundt bensinlokket på søstras bil før kunne man nesten ta feil av hullene man skulle fylle i :D. Du får rep.bit på utsiden, men på innsiden finnes det ikke noe, der måtte jeg selv lage en rep.bit. Alarm var det jeg tenkte og... Samma det egentlig... Hehe! Det er alt satt inn en erstatningsplate rundt bensinlokket! Hehe! Men siden jeg ikke har sveisa før tror jeg den blir som den er... :) Mulig det hjelper å bytte dekk på bilen til søstra di! Det har jeg opplevd at hat vært grunnen! Stor forskjell på dekk! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hehe,ser slik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hehe,ser slik ut. Det skjønte jeg ikke... :wonder Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Det skjønte jeg ikke... :wonder Hehe! beklager den,det vart vist en liten miss fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Nuvel! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 I dag var jeg kjørelærer for første gang! Hehe! Det var morro! Var litt artig å se min egen bil med "L" bakpå uten at jeg måtte ha ledsager!!! Hehe! Og her har vi eleven. Min egen lillesøster som som spent skulle legge ut på tur i brors nydelige Golf: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Må jo la jenta få bryne seg på litt manuell giring og da ;) Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ja, men det er hu som ville kjøre automat. Vil hun kjøre manuell er det greit for meg! Kan lære henne det og jeg! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg