turbobjørn Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Har en 95 mod 944 TIC som jeg muligens skal selge dersom prisen er den rette! Bilen er sort, relativt nylig lakkert. Motoren er en B230FT, borret, balansert etc. H-profil råder, høyeffekt oljepumpe, Sten Parner har portet toppen, og satt in større ventiler. Spec. grenrør, Turbonetics turbo basert på KKK K27 med 8"hus og steg 5 aksel, 360gr. lager.(helt ny) Mappet LH 2,4 innsprut og tenning. Motoren er nybygd, all maskinering er gjort av Sten Parner. Har gått ca. 250mil. Motoren bremset med en mindre turbo 379,2Hk. Den må mappes om med denne turboen for maks effekt, men den havner meget sannsynlig på rundt 400Hk. Selvfølgelig större dyser etc. på den. M90 geark. med Sinterlammell og sachs racing plate. Sentrifugal diffbrems. Bilen har Koni sport og lesjøfors senkesett(nytt) 3" JT eksos(nytt) Og nye bremser etc. overalt. Husker ikke alt i farten, så ring dersom det er seriøs interesse. testpiloter kan spare seg bryet!!!! Bjørn, 45 22 78 00. Sport stoler og 6punkt belter framme. Bilen selges for bud over 110.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobjørn Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ingen som vil ha noe med skikkelig krutt????? Kan evnt. vurdere og selge motor/gir for seg hvis jeg får et skikkelig bud... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 kanskje legg ut noen bilder... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Gjerne noen bilder ja :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobjørn Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Skal prøve å få tatt noen bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Er den registrert? i norge altså Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hvor i hamar holder du til? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobjørn Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Bilen er registrert ja, i Norge. Jeg holder til i Stange, bilen befinner seg akkurat nå på mitt verksted i Løten , hvor jeg holder på å bytte noen oljeslanger, når disse har kommet, og er montert, kan den vises og evnt. prøves. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg