Fues Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Brodern skal kjøpe seg et nytt anlegg og ba meg legge ut en tråd her for å se folks mening. Det han lurer på er, hva han burde kjøpe, hvor han burde kjøpe det, og hvilke merker :) Han skal ha forsterker,basser,frontsett og et sett i hattehyllen. han hører på alt fra techno til heavy metall :D Busjettet strekkes til 10 lapper. PS : basskasse skaffer han selv :S Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 han har forresten en mercedes 200 c. Og jeg vet at folk har forkjellige meninger, bare inntressert i hva folk anbefaler :) Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 ANbefaler iallefall Focal på det varmeste. Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hadde vært en fordel å fått noe info m basskassa han "skaffer"! :) I allefall med tanke på ei monoblokk til den.. 6*9 eller 6,5" i hattehylle må du nesten spørre noen andre om, med litt mere peiling og meninger. Frontsettet burde vel kort og godt være så stort som mulig. Separat disskant er positivt, ettersom man da kan få den i hode-høyde, noe som vil gi et bedre lydbilde. :) Men jeg trur han vil tjene på å kjøpe 2 ganske gode forsterkere, 1 til bass og 1 til resten + ett bra frontsett, istedenfor middelmådig front- og bak-sett. Dermed har han god lyd fra begynnelsen av, og kan heller oppgradere til enda bedre lyd uten å måtte bytte ut noe. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 det er en basskasse for 12", mer vet jeg ikke drunk hehe Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 men lurer på hvilke merker, og evnt hvor man får kjøpt det ? :D:D Hverken han eller jeg har snøring på anlegg osv Takker for alle svar :D Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 men lurer på hvilke merker, og evnt hvor man får kjøpt det ? :D:D Hverken han eller jeg har snøring på anlegg osv Takker for alle svar :D For slik musikk hadde jeg godt for: Boston, Focal, Seas. Sikkert andre også, men disse har jeg hørt, og syns passer veldig godt til, techno og heavy. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 det er en basskasse for 12", mer vet jeg ikke drunk hehe man kan ikke bare kjøpe et hvilket som helst 12" element og sette det i en hvilken som helst 12" kasse. kassen og elementet må passe sammen for at det skal bli bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Trudde kanskje han skulle kjøpe bass pakke: kasse og sub. Men er ikke det tillfelle, så ville jeg kjøpt sub først, så undersøkt om kasse, så kjøpt kasse. (lage kasse) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 jaah, eller evnt kjøpt alt sammen.. er ikke det at han har kasse, men han kan skaffe forkjellige kasser mue billigere eller no sånt Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Finn ut hva slags bassere han har kjøpt/planer om å kjøpe, så skal noen sikkert klare å grave opp en forsterker! ;) Med tanke på merke på høytalere o.l. så hadde tOFFY ett godt tips litt lenger opp her! :) Men man får vanligvis hva man betaler for! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hei. Ser du /dere er fra Drammen.Hør med Audun Hoff på SoundPeople for ett oppsett til den summen. :afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 I tillegg vil jeg annbefale å ta en titt på kjøp&salg, her på forumet! Enormt mye bra og billig! :D koselige folk er det også! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg