Manta_GSI Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Heisann... Jeg bare lurer på om det er noen her som veit hvor breie felger man kan ha på en original Manta..?? Jeg har tenkt på 8 x 17 felger, med for eksempel 205/40 dekk. (ET) innpresset har jeg hørt er 49 originalt. Så er det noen som kan med SIKKERHET si at dette går, eller hvilket ET som må til?? MVH Bjørnar Siter 1986 Manta GSI 1988 BMW E30 320(325i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hei, jeg har 8,5x17" med 215/40-17, felgene har 13 i innpress, måtta valse litt foran, men det er pga av at den er så laaaav framme Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hei, jeg har 8,5x17" med 215/40-17, felgene har 13 i innpress, måtta valse litt foran, men det er pga av at den er så laaaav framme Ihhh, tysker.. hehe. Deilig. Har du bilde? hadde likt å sett de felgene, Antar at de har skikkelig kant! Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Ihhh, tysker.. hehe. Deilig. Har du bilde? hadde likt å sett de felgene, Antar at de har skikkelig kant! ja det er feeet kant :cab Det er Brock B1 felger, driver å pusser opp bilen, så har bare bilder av den på mobilen delvis demontert og uten senk bak..men det er stilig forde :cool: kan sende via mms hvis du vil.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta_GSI Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Takker for svar..... Siter 1986 Manta GSI 1988 BMW E30 320(325i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg