einsereier Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 tenkte jeg skulle sette på en pierburg 2e2 gasser på 1.3 literen min men er ikke sikker på omn den passer på innsuget. noen som vet noe om dette? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Da vil du i så fall trenge et innsug fra en Polo-motor som hadde slik gasser originalt. Slikt dukker opp med jevne mellomrom på høggern. Bare det siste halvåret har jeg kommet over to Derby2 med 1,3L på Skjeberg bilopphogging. Da kan du ta instrumentene også, så du får turteller (ettersom bilene med 801-blokk har annen utveksling på speedometeret enn biler med 827-blokk. Du vil dermed unngå altfor stor missvisning/bli mindre enn med et fra Golf med 827-blokk). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 har turteller fra før. hentet gasseren fra en polo 2 med innsug! men det er jo noe med kjølevann og slikt, annen type innsug på golfen enn på poloen Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Aua. Så detaljert kunnskap har jeg ikke om de (for meg) uinteressante 801-motorene. Da tror jeg vi må "vente" på Polo-Classic og se hva han har å si. EDIT: Vent nå litt. Hvilket boltmønster har du på ventilkåpa på motoren din og var det likt på motoren du tok innsuget fra? Skal ikke se bort fra at det er forskjeller på vannkanaler på Schepphebel-topp og hydro-topp. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg