He-Man Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hva som helst av Corolla ae80 sedan ønskes kjøpt! Bilen eventuelle deler skal passe i, er en 1984 modell. Clutch er også interessant om noen skulle ha en brukt. adr Hamar Tlf 92024148. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Vil anbefale deg å kjøpe cluthen ny... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
He-Man Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 det har du nok rett i. Men om noen har en ny i en bil de skal vrake?, så sparer jeg da 1400 kr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 jeg har 2 uker gammel clutch i min... Men bilen er for fin til å vrake. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg