-Rønningen- Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 noen som kan senke denne å sette på M3 breddinger eller vanig bredding.. og kom gjerne med fler variasjoner med styling osv..! Å kanskje skifte farge til svart.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Flere en meg som har tenkt tanken på Touring med M3 breddinger, ja...:) Håper noen kunne fikset denne moden...! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 ingesn som vil prøve seg? må da være noen PS gurruer ute her... Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Flere en meg som har tenkt tanken på Touring med M3 breddinger, ja...:)Håper noen kunne fikset denne moden...! lagde en til en konkurranse på gatebil.no Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Det der var kult altså...:D Rå familiebil da gitt... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 En veldig fort gjort å lite pen mod! men ble litt tøff! prøvde meg på M3 breddinger å men fikk ikke til bak på bilen! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 bump.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 oppdatering! ble penere sånn egentlig! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 speilet ble litt hakkete Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Det går jo en blålilla E30 touring i sverige som har bredding.. M3 bredding altså.. kanskje det finnes bilder av den på et eller annet svensk forum. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 fant ingen touring med m3 breddere.. men denne er jo ganske strøken da: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ja veit at alt ikke er helt bra! men var bare en rask modd! mulig det gå en med M3 breddinger! det skulle jeg likt å sett, je klarer hvertfall ikke få det til bak på PS. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Se her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Der var svensken jeg snakka om ja :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 åååå! denna hva f.... meg fin! da vare ikke tvil lenger på hva jeg ska bygge en gang i tia! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg