Gå til innhold

Video fra vm i hopp for bilførere...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

har hatt firehjulsløft engang jeg også, aldri vært så redd! med en yaris liksom, gikk utrolig nok bra.. var IKKE jeg som kjørte :)

 

må ha kjørt utfor et stup elns da :P :hammer

 

men ser jo egentlig ikke SÅ bratt ut akkurat der, men de traff vist en kant? elns og fikk seg en heidundrandes førstepersons opplevelse av hvofor biler IKKE egner seg til flyging :P

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute på en liten :driving og plutselig Fikk bilen aneglsmili og alt ente med :drive2 ! hehehe. Tror jeg hadde driti i boksa hvis jeg hadde sitti på der hvertfall!

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De kan sikkert fortsatt skyte - det var jo bare 40m og 150kmh inn i treet!"

 

Brødhuer de amerikanske politifolka. Hadde gjort både et og annet i buksa hvisjeg hadde blitt "utsatt" for et slikt hopp og en slik krasj 3 sekunder etterpå, og hadde sannsynligvis ikke klart å gjøre annet enn å ligge stille...

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De kan sikkert fortsatt skyte - det var jo bare 40m og 150kmh inn i treet!"

 

Brødhuer de amerikanske politifolka. Hadde gjort både et og annet i buksa hvisjeg hadde blitt "utsatt" for et slikt hopp og en slik krasj 3 sekunder etterpå, og hadde sannsynligvis ikke klart å gjøre annet enn å ligge stille...

 

utrolig ot, sry men bare må. Politifolk i usa er brød ja

http://www.google.no/search?hl=no&q=amadou+diallo&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår