carinaballerina Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 det er ikke samme bilen 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 den i filmen er coupe og bilen på bimmers.no linken er jo sedan.. skal være flink med karrosseri da om det sakl være den samme.. Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 er det en oppdatert utgave av denne? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6428 edit: nei, er nok ikke det..bare lik lakk(sølv og rød :P ) Ja var faktisk denne jeg tenkte på Så den på motormessa 2004 og senere også på Lillestrøm, men dette er ikke Arni sin da? 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ja var faktisk denne jeg tenkte på Så den på motormessa 2004 og senere også på Lillestrøm, men dette er ikke Arni sin da? nei, dette er gamlebilen til firestat her på forumet! sjekk ut tråden på golf 3 forumet! ligger bilder av denne bmwen der! edit: http://www.automote.no disse har bygget mange feite bmwer, også denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hvilket årstall var det filmen var i? 1970? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2gti Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Det starter nok på begynnelsen av 80-tallet, men når hovedpersonen har vokst opp er det vel på 90-tallet. En annen ting som kanskje ikke stemmer helt med tiden det skal forestille er vel at bimmerne har "angel" eyes... ser at den 3-serien det blir spurt om her har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Det som er jalla med filmen er at hovedrolleinnehavern blir dubba.. Said Ali som har stemmen hans. Dette fordi hovedrolleduden er fra finmark... jadda... http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Det som er jalla med filmen er at hovedrolleinnehavern blir dubba..Said Ali som har stemmen hans. Dette fordi hovedrolleduden er fra finmark... jadda... trodde han som hadde hovedrollen var fra england jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Han er fra England ja. Og dette er (gamle-) bilen til Arnie: -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Han er fra England ja. Og dette er (gamle-) bilen til Arnie: Hovedrollen er fra finnmark / nord ett sted... Said Ali sa det i ettellerannet program... 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauk Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Grei film. Det som var litt jalla er at høyre baklys manglet på den 520en i alle scenene (de tok sikkert alle 520-scenene opp i løpet av kort tid RL) - som da iflg. filmens story betyr at han kjørte uten baklys i X antall år. Nå var det jo sikkert bare et vrak de lakkerte opp - siden den skulle "ofres" på slutten der, men alikevel. Men når jeg tenker meg om så er jeg litt usikker på hvor lenge den story-biten fra 90-tallet egentlig gikk... jaja... /Jon. '94 MX-5 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hey, bildet mitt :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvorfor BMW egentlig??, hvorfor ikke Mercedes eller Audi?? :wonder - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Det var BMW det gikk i dengangen..husk dette var når E36 osv kom Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Det var BMW det gikk i dengangen..husk dette var når E36 osv kom Joda, sant det.. - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg