2r-e-rik Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Klart! Når jeg snakka med han på verkstedet så sa han at han hadde no skiftareima, men ventilan e ødelagt. Så jeg regner med at han har prøvd å starta den. hadde jeg vært deg så hadde jeg bytta toppen... tross alt så er det så mye styr å kjøpe ny bil... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 sjekk pris på nye ventiler og et pakknings sett.!! er ikke sikkert ventilene er så dyre i forhold til brukt topp..hvis du bytter ventilene så får du også en bedre topp en en brukt en..med nye/slipte ventiler,tettinger osv.. lønner seg og gå over en brukt topp også så jobben er jo ganske lik.. lykke til!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg