DiNGo Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg har en Opel Manta fra 1977 som hadde firkanta lykter når jeg kjøpte den. Har nå montert og kobla om riktige ledninger til park-, kjøre- og fjern-lys. Alt lyser. Men problemet er at når jeg har kjørelysa aktivert, og setter på fjernlys, slår fjernlyset seg på mens kjørelysa går over til parklys isteden. Dette skal vel ikke være sånn? Har Manta et lysrelé som gjør at de skal fungere sånn med firkanta lykter? Eller tror dere det er jordingsfeil.. Sistnevnte er kjedelig :P Hvis det er relé, så hvordan kobler jeg dette om? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Mener det skal være sånn.. En kamerat av meg har 400lykter og samme "problemet" Er vel bare å legge et lysrele som tar signal ifra fjernlyset og da gir strøm til nærlyset. Da vil alle virke, men det blir vel bare en midlertidig heltidsløsning...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hehe.! det var jo godt å vite. Takk for tipset, bilen kan vel ikke bli godkjent sånn når det er doble lyktesatser. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg