Colli Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Her skjer det ingenting............................. Faen! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Spørs! Noe nytt ? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 hei colli nå har jeg sett på tråden din blir bra dette... blir vel gromt med ny motor også... mvh emil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Spørs! Noe nytt ? Nei, nettopp derfor det ikke skjer noe. Hehe! Klaget ikke på at folk ikke skriver i denne tråden. Det forstår jeg godt. Har fått fikset bakskjermene mine, må bare få lakkert de nå. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 hei colli nå har jeg sett på tråden din blir bra dette... blir vel gromt med ny motor også... mvh emil Tænk ju! Blir greit med ny motor ja... Er litt lei av b230a! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 blir bra dette. hva har skjedd på bakskjermen din? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Subwoofer + svinger og sladding = bulker på bakskjermen! Ja, helt rett. Den var ikke skikkelig festet! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hvorfor fester du den ikke da:doh Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Den skal festes nå! ;) Men de bulkene kom på vinteren! =) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 sinnsykt stilig bil du har! :D jeg synes du skal anskaffe deg noen feite breikanta felger ;) er jo oxo fan av store bakpotter og rått eksosanlett oxo jeg da men ;) skal følge med på bilen din fremover! den turboen var diger! hehe keep up the good work! :D Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 sinnsykt stilig bil du har! :D jeg synes du skal anskaffe deg noen feite breikanta felger ;) er jo oxo fan av store bakpotter og rått eksosanlett oxo jeg da men ;) skal følge med på bilen din fremover! den turboen var diger! hehe keep up the good work! :D Ja, blir nye felger til våren da. Stor potte kommer du ALDRI til å se på min 240 i hvert fall! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ja, blir nye felger til våren da. Stor potte kommer du ALDRI til å se på min 240 i hvert fall! :) haha! da skjønner jeg ;) ikke alle liker det samma vett :P da blir vel kanskje du å se på getebil ettehvert da? ;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Gatebil kommer jeg aldri på! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Mens vi venter på at ting skal skje, så lander da av og til ting i posten! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hehe sjå der ja... kommer seg dette:D om det tar tid så blir det no ferdig en gang..... har laga meg en lange liste på ting eg oxo skal ha til motoren skal i.... prøver å få litt oversikt på ka eg mangler, så eg får bestilt det før eg begynder... er så jevla kipt når en begynder så mangler eg ditt og datt:( men blir sikkert gromt dette når det er ferdig Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg