Rally Koffen Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Heisann, så en gul Ford Mondeo RS i Drammen Fredag 24.02 farge gul. Lurer på om det er noen som har bilde av den, kjenner eieren eller veit om specs på bilen.. om det er en rs eller bare rs kittet. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hva er en Mondeo RS? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hva er en Mondeo RS? Han mener vel en med RS styling da, eller en SI damndamn Ser ingen MK1 i Drammen på twinflowers Hvem, hva, hvor, kanskje en nykommer som ikke er her på forumet? Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Han mener vel en med RS styling da, eller en SI damndamn Ser ingen MK1 i Drammen på twinflowers Hvem, hva, hvor, kanskje en nykommer som ikke er her på forumet?Han lurte på om det var en RS eller bare en med RS kit.... sick Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg har aldri sett noen gul Mondeo i Drammen som svarer til den det blir spurt om, mulig det var en på gjennomreise eller noe sånt da, eller godt gjemt i en garasje, selv om sistnevnte ikke er så sansynlig, og er det noe som heter Modeo RS??? Trodde grom modellene av Mondeo alltid har hatt Mondeo ST-et-eller-annet jeg da, men jeg kann alltids ta feil, kanskje mye OT her men. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hadde den forskjellige felger foran og bak? 5 eika en av stedene? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hansen rs på forumet? vet ikke hvor han bor men har jo en gul si med rs kit.. Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg