tersomme Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Hvor for jeg kitt til og bygge om fra 2 til fire lys forran? envt Corrado/jatta lysene??? MVH Terje S :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Jeg har en sånn grill liggende. Send pm hvis du er intr :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 har både orginal gti grill med 4 lykter og en emblemfri grill til 4 lykter (uten hovedlys men med fjernlys) til salgs. må vel trekkes noe ledninger men dette kan jeg finne ut av for deg. PM. for pris Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Regner med at pimp hadde et bedre tilbud enn meg.. mine griller er derfor fremdeles til salgs Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Mai 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Har ikke fått no pris av noen anda jeg, men er også intressert i JETTA fronten da jeg syntes den er noe tøffere. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg