VentoPower Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Noen som vet hvordan kvaliteten på ASA felger er? det er denne felgen her jeg tenkte på: det følger med noe som heter Nexen dekk. Vet ikke akkurat kvaliteten på de men. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Noen som vet hvordan kvaliteten på ASA felger er? det er denne felgen her jeg tenkte på: det følger med noe som heter Nexen dekk. Vet ikke akkurat kvaliteten på de men. Hadde Asa Dm3, md "chrome" kant... etter en vask med høytrykk så regnet det glitter på hele gårdsplassen... ASA er bare en billig modell, laget av et datterselskap av BBS. Men laaaangt unna kvaliteten til BBS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Såpass ja:) Hvordan er de nå da? Helt ødelagt? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Har også en kompis som har hatt samme felgene, og han fikk samme problemet, at klarlakken over kanten flasset.. Men ellers så skal de vel være av helt grei kvalitet.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg byttet de inn, og etter MYE mas fikk jeg velge andre felger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Har selv hatt problemer med asa felgene.. Det begynnte å boble i lakken! IKKE BRA"! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hørt de flasser mye etter en liten stund.. blir dyrt i lengden og kjøpe nye felger hver vår.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 dyrt i lengden ja.. haha.. syns det er dyrt nok å kjøpe ett sett.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg