Gå til innhold

Hvilke felger bør min 240 ha?

Ranger emnet


scb

Anbefalte innlegg

Hei... Nå nærmer våren seg (forhåpentligvis:)

Så nå skal kjerra snart senkes å ha noen nye felger...

Jeg lurte litt på åssen svart felger hadde vært på min? evt hvite eller alu...

Eller er det best med polaris felger?

Bilde av kjerra under...

Takk for alle innlegg...:D

Volvo240o011.jpg

Bildet er tatt av kjerra før frontvindu og hviteblinkers kom på......;)

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha... per henrik ute å drømmer igjen ja....

Tenkte pris +/- 5000spenn med dekk kanskje....

 

da tror jeg nok du må leve med eikerfelger, eller noen andre felger med DÅRLIGE dekk.. 5000 er ikke mye å handle felger for! ikke når du skal ha dekk med. prisen på dekk kommer på rundt 4-5000 alene om du skal ha grei størrelse på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg nok du må leve med eikerfelger, eller noen andre felger med DÅRLIGE dekk.. 5000 er ikke mye å handle felger for! ikke når du skal ha dekk med. prisen på dekk kommer på rundt 4-5000 alene om du skal ha grei størrelse på dem

ja, det er sant..

dekk er dyrere enn eikerfelger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De volk/rays felgene får du ikke til volvo boltsirkel.. I have spørt.. Det hender det kommer noen billige kumlokk til salgs i sviiden.. Får bla Mim Juventus til rundt 5-6000SEK med bra dekk.. Forresten, hvem er det som kjører 242 i halden som er svart eller mørk.? Jobber på mek.service...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De volk/rays felgene får du ikke til volvo boltsirkel.. I have spørt.. Det hender det kommer noen billige kumlokk til salgs i sviiden.. Får bla Mim Juventus til rundt 5-6000SEK med bra dekk.. Forresten, hvem er det som kjører 242 i halden som er svart eller mørk.? Jobber på mek.service...

6.000 sek + frakt + mva, er mer enn 5.000 NOK.

 

og da snakker du om bruktpriser!

billigste nye felger du får i sverige, er vel rundt 5-6k for felgene alene..

så er det frakt til norge, samt dekk for 5-6k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. men duden bor i halden? (tistærn=halden?) og da et det dårlig nok en mil til svinesund.. Så er det vel 18 mil til göteborg.. Det hender det kommer mye bra i døm traktene..

ja, det er sant..

men da må han holde utkikk på bla.a. http://www.blocket.se

samt salgsavd. på tpc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg pleier å gjøre.. fant motoren min der.. Topp, ic, styringsbokser, r-vinge, el.heiser, c-lås osv..

Mye lettere å få tak i saker der, men er litt synd at det er noen som er veldig useriøse..

Selger ting som er skrot, sender murstein osv..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg pleier å gjøre.. fant motoren min der.. Topp, ic, styringsbokser, r-vinge, el.heiser, c-lås osv..

Mye lettere å få tak i saker der, men er litt synd at det er noen som er veldig useriøse..

Selger ting som er skrot, sender murstein osv..

ja, det er jo alltid en risiko, som også er større om man ikke kjenner personen.

men ved handel på forum, sjekker man gjerne opp i personen først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja rekti... er forsåvidt aktuelt å ta en søndagstur til gøteborg.... evt en lang kveldstur... Bor i Tistedal... rett utsia halden....

Men evt bør utvide felgbudsjettet mitt litt??

Men er det heldig med bruktkjøp? hørt at det ikke her bra osv...?

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår