Gå til innhold

idag er det snø kaos i skien ass!

Ranger emnet

saab9000

Anbefalte innlegg

stakkars de som har samma yrke som meg nedi der! snekker...

Er vel ikke helt nedi der som det er værst nå, men er da på hedemarken. For og si det enkelt. Jeg har slutta med alt av vintersport etter at jeg begynte som Forskalingsnekker. Er drit lei snø nå. Måke snø første skiftet vær dag er ikke gøy. Skal bli spennende i morgen tidlig, og se om jeg faktisk kommer på jobb. 60cm snø skavl i 2/3 av vei bredden utafor meg nå.... JEVLA SNØ DRIT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F***s lastebilidioter.......hva erre dem har i huet, når dem kommer til norge på sommerdekk midt på vinter'n? ligger jo strødd overalt.......å skulleruddumpa stod det sikkert 10-15 lastebiler......arrgh......står jo pokker'n i kø hele jævla kvelden for å komme seg hjem. :rockets Hvem har stått lengst i kø idag?

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah, en arbeidkammerat av meg dro fra arendal kl 15. da vi snakket med han ved 23 - 2330 tida, hadde han kommet seg til porsgrunn.. lurer på når han kommer til åsgårdsstrand =)

kunne ikke annet enn å le av han.

jeg pendler til skolen (larvik - porsgrunn) hver dag

jeg har funnet ut at det er bedre å la bilen stå, enn å ende opp med ett skikkelig grillparty med en lastebil på e18.

de trailersjåførane vegrer seg for å få på kjettinger, og det skal ikke mye til før hengeren er ute på tur.

på vei hjem fra arendal i går (mandag) ved halv 1 tida, hadde en brøytebil fronta med en nor-cargo lastebil..

hadde det vært en personbil kunne ting gått riktig ille

så selvstudium er bedre enn sykhus studium...

(tar også 30-60min å grave fram bilen etter brøytebilen har måka den inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider