xGrape Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Golfen min har fått en lei tendens til å flasse av det ytterste laget med lakk (klarlakk). En ganske stor flekk på taket, og div flekker på bakluka. Det er jo ikke særlig pent. Men er en gammel bil, jeg har ikke akkurat lyst å koste på den en full ny-lakkering, ei heller lakkering av tak og bakluke. Blir jo noen tusen bare det tenker jeg. Små tips til hvordan jeg kan få den litt penere? Noen måte jeg kan stoppe flassingen på? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 henger meg med her jeg..har samme problemet på merca mi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 bilen har hatt en dårli lakkering en gang i tiden... all klar lakken må av... har gått for lang tid før de sprøtte den på... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg