Erlend18 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Her er min å dama sin:) 94 mod 1.8 gl med diverse styling osv.. Siter VW Golf Mk3 1.8GL 94mod Opel Omega 2.0i LS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 her mer minsin bil da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Aha. mente den virket kjent, ja..Gøran sin gamle.. jada, stemmer det. kjenner du han?? virket som en utrolig grei fyr.. han har vist hatt noen feite bmwer og en evo etter golfen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 jada, stemmer det.kjenner du han?? virket som en utrolig grei fyr.. han har vist hatt noen feite bmwer og en evo etter golfen. Jepps, kjenner han såvidt fra diverse sammenhenger.. Hyggelig og grei fyr, ja.. :) Han har en jævli imponerende billiste, nå ruller han vel en relativt ny og feit BMW 3-serie etter at Evoen ble vrak.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 har du mulighet og legge inn bilder av den??tviler på det er den jeg hadde, for den solgte jeg til østlandet et sted. Nei har ikke bilde av den serru... Men den ser prikk lik ut Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hadde vært fint med flere bilder eller... Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 et dårlig bilde fra i sommer. M3 speila er tatt av til fordel for røde originale speil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Trodde vi hadde ørten slike tråder fra før av jeg? Uansett her er min, vurderes solgt. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hehe, tenkte at det va den gamle tråden eg..Hmmmm Her er no slik min var i fjoråres treff sesong: Kjem te å bli litt annleis dette året... Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Steike for en bil du har da! Hvor på Stord bor du? Har nemlig jobbet der i noen dager nå. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Steike for en bil du har da! Hvor på Stord bor du? Har nemlig jobbet der i noen dager nå. Bur me Heiane vist det seie deg så mye.. Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Nja det sier meg ikke så mye...var vel egentlig på Bømlo vi i hovedsak jobbet. Men var innom Stord også. Men men. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Her er gullet mitt. Baklyktene er byttet bare sånn at det er klart. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Sjeldent syn her inne Ilias.. :) Svært pen er bilen din vertfall.. Gjort noen forandringer siden forrige sesong..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Sjeldent syn her inne Ilias.. :)Svært pen er bilen din vertfall.. Gjort noen forandringer siden forrige sesong..? he he, nei er ikke så aktiv her inne. Bilen ser vel ut som den er på bilde, bare byttet ut baklyktene da, per i dag så ser den orginal ut, satt på orginal fangere igjenn og skijpe felger, men så snart snøen får smeltet litt er det på`n igjenn med full styling gleder meg som en unge, det blir bra :thumb Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg