Volvo240R Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Bilen er nå senket og ruter sotet... Bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Så deg da du kom hjem fra sørlandstreffet i går rundt 19.15 tida. Møtte deg mellom Hvittingfoss og Kongsberg, kjørte en Cosmicwhite/Java C30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Venter fortsatt på bilder! Utrolig fin bil du har! Bor du på Lena? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Fin bil du har .hva heter de felga du har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 volvoRsport: La merke til den gitt :D Hadde tenkt å hilse ;) Lunden07: Takk.. Bore ikke langt unna lena nei :P bambi: Takk. De heter Qualifier20 Bedre sent enn aldri, men her kommer et bilde av en skitten bil. Skal poleres og fotograferes ordentlig en annen dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Et par til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 var det s40`en din som sto ved Mazda på Gjøvik idag ell ? så en med R felger der oppe da jeg var å hentet en bil for noen timer siden... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Det er Soppen sin, kamerat av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Oki.. tenkte kanskje det var deg jeg.. hehe.. begynner å bli en del slike svarte s40`er rundt om kring ser jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Oki.. tenkte kanskje det var deg jeg.. hehe.. begynner å bli en del slike svarte s40`er rundt om kring ser jeg.. Hehe.. Det er da noen av de, men ikke menge av de eierene er under 20 år :P Bilen kler jo originale R-felger også, 18'' vel og merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Pen bil!! Du passer godt på bilene dine! Vurderer å kjøpe meg ny s40 jeg også, men koster uheldigvis masse penger... Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Syntes den nesten så litt barskere ut med 18" R-Felga dine jeg :D Sikkert mer behagelig å kjøre med også eller? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Takk :D Ja, bilen koster jo litt. Kan jo heller ikke kjøpe en slik bil uten utstyr, må ha litt ekstra :D Ser tøff ut med begge felgsettene på forskjellig vis. Litt bedre å kjøre med R-felgene men heler ikke ille med 19'' eller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Var du på Rudskogen i helga? Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Niks, men en kamerat av meg har helt lik bil... Bestilt mer anlegg nå, en Punch P2 til og en JBL forsterker. Akkurat slik jeg opprinnelig har, men nå blir det dobbelt opp. Bilder kommer når delene ankommer og når jeg får lyst til å bygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg