Sportsvagnen Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Takk takk.. Stemmer det, jobber der når skolen er over osv... blir vel 7 dager i uka :D Den vil synke ned en god del når jeg begynner å bruke den :D Må jo koste på oss litt bil, Anders?:D Viktig det når en har muligheten..deilig å ha noe litt annet enn det de fleste 18-åringer kjører rundt i;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Takk takk :D Man må jobbe litt og unne seg litt bil for de pengene :D 240'n får snart ny motor og da er den "klar"... Skal nok ta flere bilder, vil bare at den skal synke litt til først - men får at den skal gjøre det må den kjører og for at den kan kjøres kan det ikke være is på veien. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 så det tok bare litt over 1 mnd for deg å få bilen ? Vurderer å bestille bil nå i sluttn av April.. så håper at jeg har den i midten av Juni :) Men er det stor forskjell på premium sound og high performance sound ? Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg har High Performance Sound og mange mener det er bedre enn Premium suond. Jeg mener de låter forholdsvis likt. Tok ikke lange tiden fra jeg bestilte til jeg fikk den, gikk raskere enn planlagt. Husk at Sportpakke som option forlenger leveringstiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 jeg fikk beskjed om at det kan ta opp til 2-3 mnd å få levert bilen Men du fikk jo sportpakken, noe som skulle forlenge tiden? Foresten, tar cd spilleren MP3 også ? Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Går som regel fortere enn de sier... Sportpakken forlenger tiden ettersom bilen må innom en annen avdeling på fabrikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Men tar cd spilleren MP3 ? Regner med jeg blir å bestille meg en V50 i morgen. Satser på at jeg har den i løpet av Juni da. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Har ikke testet... Spiller bare Children Of Bodom på originalplater jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Men ett par spørsmål. Hva betalte du i avgifter til staten for å få skilter på bilen? Da tenker jeg på registrering og slikt? Sitter å regner ut hva jeg må ut med i kontanter til staten for å få bilen på veien. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Husker ikke helt akkurat, men mener det er rundt 11 lapper for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Har ikke testet... Spiller bare Children Of Bodom på originalplater jeg :D I ORDEN!!:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ånei! Skal spilles COB i kantina på skolen fremover også =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 De 11000 kronene, er det inkludert årsavgiften også? Blir aldri ferdig med spørsmålene. Registreringsavgiften, var den inkludert i prisen på bilen? Blir jo sykt dyrt for meg, som skal ha en bil over 1200 kg, nermere 16000 må jeg betale da ..:( Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Regomkostninger osv kommer vel t tilleg. Gå til en Volvoforhandler du og få satt opp et tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Er det jeg lurer fælt på... Kjenner sjefen selv der nede på Volvo, så skal vel alltids klare å få det bakt inn i prisen. Takker for svar Liten edit. Fikk bekreftet at alt er inkludert i prisen på bilen :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg