Ultronic Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hei! Har fått tilbud på billigere forsikring hos et annet selskap, og vurderer å bytte. Hvordan gjør jeg dette? Må jeg si opp avtalen jeg har nå, eller vil det nye ordne dette? Jeg har hovedforfall i august, og har betalt for et år. Vil jeg få tilbakebetalt fra det selskapet jeg er kunde i nå? Vil opptjent bonus bli overført til den nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Det enkleste er jo bare og prate med det nye forsikringsselskapet de vil jo kunne svare deg på alt dette. Du vil få tilbakebetalt fra det selskapet du er kunde i nå, og du tar med deg opptjent bonus over til det nye selskapet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Fra 1. Januar i år, så kan du skifte forsikrings selskap som det selv passer deg. Med 1 måneds oppsigelse. Slepper og vente til hovedforfall, for å skifte. Det nye forsikrings selskapet ordner med alt dill dallet og papir arbeidet. Du møter bare opp, og preiker med ein sånn "Kunderådgiver", så fikser han/hun papirene, menst du skriver under og smiler bredt! Vertfall sånn det foregikk hos meg. Og eg var inne og skiftet for litt under 2 uker siden. Skiftet til Sparebank 1, vist du lurte! morph Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg