Turboperformance Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Vett a faen jeg... Skal da vel godt gjøres og få tenningsbank på en sugis? Med mindre fordeleren er satt opp ned neri hølet eller vektene er døde.. Ikke vondt ment, men du bør kanskje være litt forsiktig med å legge ut om forklaringer om noe du "ikke vet faen om". Det er tross alt mange som leser på forumet for å lære noe nytt, og da er vranglære "dårlig nytt". morph Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 jeg sleit fælt med tenningsbank på min b230a , og sliter fortsatt med tenningsbank på min b23at...... Helt ubruklig å kjøre på 95okt!!!... fyll 98! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Nå er min goførti satt på verksted for å justere tenninga og få justert CO. Så får håpe at kaklinga er borte da. Må sannsynligvis skifte noen foringer foran også. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 På A-motorene anbefales det å kjøre 98, men det er ikke noe problem med 95, bare juster tenninga riktig. B230K og alle F motorer går på alt av drivstoff grunnet el.tenning og bankesensor (naturligvis ikke Diesel) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 B230K og alle F motorer går på alt av drivstoff grunnet el.tenning og bankesensor (naturligvis ikke Diesel)[/quote Jeg testa med 50% diesel en gang, og det funka det. motoren ble bare veldig varm. prøvde også å blande 40% parafin en gang, og han gikk da og, men alt draget var borte ved begge tilfelene... motoren tok ikke noe skade av dette heller. dette var en 230F. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.