Tufte & toyota Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 har ei basskasse med plass til 2stk 12" i. ferdig trekt og meg skillevegg kom med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 coustic forsterkerne har det blitt lagt inn bud på 550.- pr stk crunch forsterkeren ligger det inne bud på 1000.- rf basseren er det ikke noe bud inne på... power acoustic 3-veis delefilteret er det ikke noe bud på... basskassen er det ikke noe bud på... onsdag er siste frist. dette fordi jeg ikke har vært på nett noen dager... 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Eyh tuftemannen... er jeg i dyp trøbbel om jeg ber deg ha Crunchen liggende litt ? budet står som støpt det men har så helvetes mye dritt med bilen nå og må til sarpsborg for å forhåpentligvis få det ordna på en eller annen måte... Er no way in hell at jeg klarer å hoste opp en stakkars høvding relativt "snart" :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 om du sier at du skal ha den, og så fremt det ikke er noen som byr høyere innen onsdag så har vi en avtale på det er bare så greit å få ryddet litt snaaaaart...he,he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Flott :) snille mannen :D i verste fall så regner jeg med at du kanskje kommer over en og annen billig 2 kanaler igjen seinere og kjenner jeg deg rett :P er noe her som skriker etter forsterkere men etter at jeg påtok meg det jævla opel prosjektet så har alt fallt i grus :( Takk enda en gang! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 coustic forsterkerne har det blitt lagt inn bud på 550.- pr stk crunch forsterkeren ligger det inne bud på 1000.- rf basseren er det ikke noe bud inne på... power acoustic 3-veis delefilteret er det ikke noe bud på... basskassen er det ikke noe bud på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Specs på forsterkerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg