Anders Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Ikke si det, det var ei dame? :P Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg setter alltid tanklokke mellom og da slepper jeg å stå å holde.. mn setter den alltid på plass.... Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 er noen bensin pumper som en slipper å holde på også da. men må da være umulig å glemme det. eller. kan jo skje men da hadde jeg ikke turt å bo i norge lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 i usa har de ett fint patent på slangene på pumpene. ett brekkpunkt. dvs at ett svakt ledd på slangen ryker og stenger bensinflowen. det blir nemelig billigere å ofre en pistol en gang iblant enn å bytte hele pumper. ble nemelig vitne til en lik episode i st.louis tidligere i vinter. og ble stående å prate med innehavern av stasjonen. han bare lo, og kobla på en ny pistol. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ser jo at det er dieselpumpa som mangler der, og den slipper man å holde på. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg