Gå til innhold

W.I.P:Bmw modd by stev-1

Ranger emnet


stev-1

Anbefalte innlegg

W.I.P:har ikke modda noe på en stund så satt her da og hadde ikke noe og gjøre så jeg modda denna..

 

AIR RIDER!!!

 

skal lakke den men veit ikke om noe fet farge til den.har lyst på perlemor men veit ikke åssen jeg gjør det.. noen som veit om noe tut??

 

rimsa de blir..!!

 

org;

bmwclassics0099qn.jpg

 

modd;

wip5wq.jpg

Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila

 

2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!!

 

show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj

 

:peace: out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakk den orange! har en sånn selv som skal bli orange!

 

OFFTOPIC: Du som kjøpte ha|||on sin tii? Morsom bil!

 

Sånn bude den bli:

2_20_06_007.jpg

 

Men tips til dere moddere, sett på noen små Allycats, alpine eller bbs felger

evt, turbo bredding eller golf bredding så er dere i boks!

 

Måtte bare slenge bilder av noen umodda 02: bmw2002-desktop.jpg

 

mnds_bil_0202.jpg

 

Elsker de bilene...

 

Skal de først moddes må de moddes med vett :afro (Volk felger på en bmw 02 er FY!!)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for kommentarer.. det er en stoor forandring jeg driver med nå. så det prøver og få den ganske bra og nøye så den komme om ikke så lenge.. noe dere synte hadde vært pent?? skal den være mest org eller hvA??? hadde vært fin om jeg visste hva som ville vært penest.. vil ikke modde den stygg.. men jeg per. syntes den jeg modda ble ganske pen. sånn i utgangspunkte. det var jo en W.I.P men få bedre netting og fixa hjulet på høyre side..

Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila

 

2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!!

 

show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj

 

:peace: out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NikDev og Glimsdal: :thumb

 

stev-1: Jeg synes kanskje du skulle beholdt den originale grillen, og med så grove hjul ser det litt rart ut uten en eller annen form for breddere. Jeg tror felgene vil se bedre ut dersom du setter skruer i dem, slik at de ser tredelte ut. Ta av frontfangeren, den er for bestefedre. Bortsett fra det er det en kul modd! :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår