Moldvarp Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 men det står jo at de er juster bare...ser også hvordan d gjøres når jeg tittet litt nærmere på bildet. ser ut som om man skrur på de skivene.. men du tokk NESTEN feil på det med fin skjorta og shell da... for man gjøre d på statoil i statoil skjorta mens man spiser en pølse.. (jobber på statoil som har verksted:P) sitter å drar meg i skjegget om jeg skal kjøpe disse eller gule koni... :wonder Mvh fredrik Gule koni kan du vertfall få som Justerbare dempere. Dem andre du har linket til, virker ikkje som dem er justerbare, men dem er høydejusterbare! Står i grunn ikkje så mye info om dem, men det er jo ikkje verre en og sende ein mail og spørre! Eg hadde valgt dem høydejusterbare. Er vanvittigt greit og ha muligheten til og justere høyden slik som du selv liker det. Og ikkje måtte stresse med at den kan ende opp litt lavere bak, eller litt lavere framme osv. osv. Hehe, godt eg ikkje sa Statoil da! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg