Fox Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Henta en 1996 Civic i dag. Førersetet går ikke frem automatisk når jeg vipper det ned for å få inn passasjerer. Ikke noe must, men om det er lett å fikse så skal jeg se på det. Virker som om det er en fjær som er borte. Har ikke fått sjekket skikkelig enda siden det er mørkt ute. Tips? Så er alarmen litt rar... Den lystrer nesten aldri. Lysa blinker men den åpner/låser seg sjelden. Hvor skal jeg starte å undersøke. Sikker bedre å poste den i teknikk delen men får høre her først :=) Det er en defa av eldre årgang med den lille grå senderen. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilelsker Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Henta en 1996 Civic i dag. Førersetet går ikke frem automatisk når jeg vipper det ned for å få inn passasjerer. Ikke noe must, men om det er lett å fikse så skal jeg se på det. Virker som om det er en fjær som er borte. Har ikke fått sjekket skikkelig enda siden det er mørkt ute. Tips? Så er alarmen litt rar... Den lystrer nesten aldri. Lysa blinker men den åpner/låser seg sjelden. Hvor skal jeg starte å undersøke. Sikker bedre å poste den i teknikk delen men får høre her først :=) Det er en defa av eldre årgang med den lille grå senderen. Fikse litt småting ja hahahaha. den var god! lykke til med miksmastern og plast haugen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Henta en 1996 Civic i dag. Førersetet går ikke frem automatisk når jeg vipper det ned for å få inn passasjerer. Ikke noe must, men om det er lett å fikse så skal jeg se på det. Virker som om det er en fjær som er borte. Har ikke fått sjekket skikkelig enda siden det er mørkt ute. Tips? Så er alarmen litt rar... Den lystrer nesten aldri. Lysa blinker men den åpner/låser seg sjelden. Hvor skal jeg starte å undersøke. Sikker bedre å poste den i teknikk delen men får høre her først :=) Det er en defa av eldre årgang med den lille grå senderen. Fører setet skal vel ikke gå frem automatisk, er vel bare passasjer setet som gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Fører setet skal vel ikke gå frem automatisk, er vel bare passasjer setet som gjør det. riktig, av den enkle grunn at fører skal slippe å justere setet for hver gang noen skal ut... Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 aha. så fint da :) Da er det i orden ;) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg